Yakıt Verimliliği
Lean Burn teknolojisi, yarı direkt giriş sistemi ve 10,1:1 oranındaki yüksek performanslı sıkıştırma oranı sayesinde bu yeni dıştan takmalı motorlar oldukça temiz ve verimli bir güç sunuyor. DF150A, lean burn ile %14 daha iyi yakıt tüketimi performans sergiliyor.
Güçlü
Daha fazla torkun (DF150A için %3,1) yanı sıra Suzuki’nin 2 kademeli dişli redüksiyonuna sahip kendini kanıtlamış sapmalı tahrik şaftı sayesinde bu yeni dıştan takmalı motorlar tüm devir aralıklarında daha fazla güç üretiyor. DF150A daha ağır ve tam yüklü teknelerde bile performansı bir sonraki seviyeye taşıyor.
Seri Hızlanma
DF150A popüler DF200A modelimizle aynı motor bloğunu paylaşıyor. Daha fazla hacim ve iyileştirilmiş mekanik tasarım bir araya gelerek ister hareketsiz halde ister orta seviyede olsun daha seri hızlanmayı mümkün kılıyor. Performans ve iyileştirilmiş yakıt ekonomisi açısından müşterilerimizin memnuniyetini sağlıyoruz.
Güvenilir
Bu yeni dıştan takmalı motorlar, her sezon güvenilir performans sunmak için Suzuki’nin kendini kanıtlamış üst düzey 4 zamanlı teknolojisinin tüm avantajlarından yararlanıyor. Vuruntu sensörü, motorun akıcı şekilde çalışmasını sağlayarak dayanıklılığa katkıda bulunuyor. O2 sensörü, motorun verimliliğini yükseltirken Suzuki’nin su algılama sistemi motoru zayıf yanma, düşük güç üretimi ve korozyon dahil olmak üzere kalitesiz yakıt etkilerine karşı koruyor.
*Ürün bilgilerinde kullanılan veriler, tek tip koşullar altında gerçekleştirilen şirket içi testlerden elde edilmiştir. Sonuçlar kullanım koşullarına göre değişiklik gösterecektir.